witajcie.

Posted on 2009/08/16

0


Dlaczego blog? A czemu nie?

Przez wiele lat wstrzymywałem się przed blogowaniem, zwykle uzasadniając to w miarę racjonalnie: pracując dla mediów uważałem, że moje blogowanie mogłoby wpłynąć na kształtowanie opinii mediów i o mediach, szczególnie tych, z którymi byłem związany. Po drugie w mojej sytuacji powstrzymywanie się przed blogowaniem uważałem za cnotę, bo pozwalało mi zachować obiektywizm. Po trzecie zaś, znajomi blogerzy twierdzą zgodnie, że trzeba mieć czas i cierpliwość, a tego – jak zawsze – brakuje.

Może były to leniwe wymówki, a może prawda.Doszedłem do wniosku, że świat nie poradzi sobie bez moich światłych myśli, wyrażanych publicznie przez środek komunikacji masowej :-). Krótka dyskusja
w gronie znajomych z FB dała jednoznaczną odpowiedź: WordPress. Sądziłem naiwnie, że chociaż któraś z polskich platform blogowych, ale niestety, także na tym rynku dominacja globalnych graczy jst nie do pokonania.

A więc zaczynam i życzę miłej lektury! Życzcie mi wytrwałości 🙂

Otagowane: ,
Posted in: Uncategorized