Prasowy weekend

Posted on 2010/03/07

0


Niedziela to dla mnie czas aktywnego obcowania z mediami w różnej postaci. Z serwisami internetowymi mam kontakt codziennie, w sobotę i niedziele siegam do prasy, szczególnie do tygodników. Przegladam pobieżnie, a jedynie niektóre artykuły czytam dokładniej. Zwykle mam potem poczucie, ze kilka złotych wydanych na kolejne numery mógłbym przeznaczyć na jakiś szczytny cel, zamiast na zadrukowany papier. Bo skoro korzystam tylko z części, to czemu mam płacić za całe numery? Koncepcja Amazona, by płacić za subskrybowane blogi bardzo mi się podoba, a podobałaby się bardziej, gdybym mógł kupować artykuły. Platforma pozwalająca kupić tylko wybrane artykuły rozwiązywałaby sprawę, ale tu jestem pesymistą: wydawcy raczej na to nie pójdą, bo na kompletnej gazecie budują ofertę reklamową. Ciekawe jak dlugo jeszcze.

